Renault Trucks Türkiye
Volvo Group Trucks Center Ljubljana
Renault Trucks dealers at Ljubljana Polje, Slovenia
Kapalı
Numarayı Görüntüle
Resepsiyon Saatleri
| Pazartesi | 08:00 / 19:00 |
| Salı | 08:00 / 19:00 |
| Çarşamba | 08:00 / 19:00 |
| Perşembe | 08:00 / 19:00 |
| Cuma | 08:00 / 19:00 |
| Cumartesi | 08:00 / 14:30 |
| Pazar | - |
Satış
| Pazartesi | 08:00 / 17:00 |
| Salı | 08:00 / 17:00 |
| Çarşamba | 08:00 / 17:00 |
| Perşembe | 08:00 / 17:00 |
| Cuma | 08:00 / 17:00 |
| Cumartesi | - |
| Pazar | - |
Servis
| Pazartesi | 06:00 / 20:30 |
| Salı | 06:00 / 20:30 |
| Çarşamba | 06:00 / 20:30 |
| Perşembe | 06:00 / 20:30 |
| Cuma | 06:00 / 20:30 |
| Cumartesi | 07:00 / 14:30 |
| Pazar | - |
Parçalar
| Pazartesi | 06:00 / 20:30 |
| Salı | 06:00 / 20:30 |
| Çarşamba | 06:00 / 20:30 |
| Perşembe | 06:00 / 20:30 |
| Cuma | 06:00 / 20:30 |
| Cumartesi | 07:00 / 14:30 |
| Pazar | - |
Service contact
Zoran Knezevic
+386 1 500 10 68
+31 396 841
zoran.knezevic@volvo.com
+386 1 500 10 68
+31 396 841
zoran.knezevic@volvo.com
Parts contact
Andrej Markovic
+386 1 500 10 69
+386 51 454 427
andrej.markovic@volvo.com
+386 1 500 10 69
+386 51 454 427
andrej.markovic@volvo.com
4.5 / 5
241 Değerlendirmeler
7 Kasım 2025
Žiga Janhar
Kabul edilemez derecede uzun onarım süresi (3 ay) - araç sınıfı ve markası göz önüne alındığında hayal kırıklığı yarattı.
Üst segment bir araç olan Volvo V90 Cross Country'im, bir trafik kazasından sonra üç aydan uzun süre Volvo Car Center Ljubljana'da tamir edildi. Sigorta şirketinin yaklaşık 10 saatlik bir çalışma gerektireceğini tahmin ettiği hasar nedeniyle.
Aracı teslim aldığımda, onarımın 3-4 hafta içinde tamamlanacağını söylediler, ancak "ekstra muayeneler", "parça bekleme" veya "mekanik rahatsızlık" nedeniyle süreler sürekli erteleniyordu. Çok sayıda arama ve acil duruma rağmen, gecikmeler için yazılı bir program veya özür almadım.
Bu süre zarfında, belirgin mekanik sorunları olan (araç belirli hızlarda sarsılıyordu) çok daha düşük sınıftan yedek araçlar kullandım. Yaklaşık dört aydır aracımı alamamış olmama rağmen, servis merkezi sembolik bile olsa herhangi bir özür veya tazminat teklif etmedi.
Böyle bir deneyimden sonra en azından düzenli ve ücretsiz bir servis hizmeti sunmanın adil olacağını söylediğimde şu yanıtı aldım: "Sizi rezerve edebiliriz, ancak masrafları size ait olacak ve biraz beklemeniz gerekecek."
Son haftalarda durumun biraz düzeldiği doğru - ekip, tekrar tekrar aramama gerek kalmadan gecikmeleri şeffaf bir şekilde iletmeye başladı, bunu takdir ediyorum. Ancak, bu kadar uzun bir onarım süresi ve hiçbir sorumluluk duygusunun olmaması, Volvo gibi bir markadan beklediğiniz hizmetin kapsamına girmiyor.
Bir araca on binlerce avro yatırım yapan bir alıcı, profesyonel bir yaklaşım, gerçekçi teslim tarihleri ve müşterinin güvenine karşı temel bir saygı görmelidir.
Umarım bu görüş diğer Volvo sahiplerine de yardımcı olur ve belki de bu markanın temsil ettiği standartlara karşı daha fazla sorumluluk ve saygıyı teşvik eder.
29 Kasım 2025
barbara
Geçen gün çok hayal kırıklığına uğradım, eski bir araba almak için aradım, ertesi gün hala ellerinde, bakmaya gitmemize 1 saat kala hala ellerinde. Oraya vardığımızda araba satılmış, 1 hafta önce satılmış yazıyor. Kendi aralarında bir şeyler fısıldıyorlar, alıcılardan böyle bir şey yapılırsa benzin parasını kim iade edecek? Hala araba ağından çekmiyorlar. Çok üzücü, sorumlulardan böyle satıcılara ödeme yapmadıkları ve onları ödüllendirmedikleri konusunda söz almak istiyorum.
30 Ekim 2025
Aljaž Jelenko
Bu merkezden yeni bir araç satın almayı memnuniyetle tavsiye ederim. 5/5 ve Urho Furjanič'e tüm övgüler - sadece araçla ilgili tavsiyeleri için değil, aynı zamanda rekor kıran hızda dokümantasyon ve teslimat/teslim alma düzenlemeleri için de.
2 Nisan 2025
peter kampijut
Arabalar harika bir seçim ama bu kadar pahalı arabaların yanına neden anahtarlık, şemsiye veya tişört gibi hediyeler almıyorsunuz anlamıyorum... bunlar müşteriler için çok şey ifade ederdi... aracımda ilk yardım çantası bile yoktu... gerçekten çok üzücü...
27 Ekim 2025
Violeta
Volvo XC90'ımızla ilgili bir sorun yaşadık ve eve dönüyorduk (hala 900 km yolumuz vardı), bu yüzden aracı kontrol ettirmek için Ljubljana'da durduk. Pazartesi sabahı saat 8'de Volvo merkezine vardık ve hemen sorunun ne olduğunu göremediklerini, çok işleri olduğunu ve bize yardımcı olamayacaklarını söylediler. Yabancı olduğumuzu ve aracı tamir ettirmemiz gerektiğini söylediğimizde, "Geçen haftadan beri servis bekleyen başka insanlar var, bir hafta beklemeniz gerekir" dediler. Ayrıldık ve aracı 2 saatte tamir eden başka bir yere gittik. Burayı tavsiye etmem, belli ki hangi müşterilere yardım edeceklerini kendileri seçiyorlar.